pirmdiena, 2013. gada 11. februāris

Sākums


Arī es esmu nolēmusi rakstīt blogu par skaistumkopšanas produktiem. Par produktiem kurus lietoju es pati.
Pamatā mērķis ir (patiesībā, mēŗķi ir 3 ) - palīdzēt saprast Jums, šī bloga lasītājām, kādus skaistumkopšanas produktus izvēlēties un kurus labāk atstāt veikalā. Kā arī rakstu pati priekš sevis, lai varētu atskatīties uz savām kosmētikas lietošanas tendencēm, lai neaizmirstu labos un sliktos produktus, kā arī saprastu savas kļūdas kosmētikas lietošanā. Protams arī uzklausīt Jūsu padomus :)

Ņemiet vērā, ka neesmu profesionāle ne skaistumkopšanas jomā, ne tekstu rakstīšanā! ;) Rakstīšu cik labi vien spēšu un par to, kā manai ādai, matiem u.t.t. patīk dažnedažādi līdzekļi. Pagaidām nevarēs sastapt preces no dārgā gala, bet ar laiku, ar laiku... Cerams.. ha ha ;) Bet vispār, es lēnām mēģinu pāriet uz krievu kosmētikas lietošanu, jo pagaidām man liekas, ka tā ir labākā zemo cenu kategorijā un ne tikai , manuprāt, tā vispār ir laba. Brīdinu, neko nesaprotu no sastāviem ;D Esmu šeit lai augtu!

4 komentāri: