trešdiena, 2013. gada 13. februāris

"Zeļonaja Apteka" šampūns - novājinātiem un bojātiem matiem

Sveikas :)
Ilgi domāju par ko rakstīt pirmo atsauksmi, pirmā doma ienāca prātā par mana pēdējā laika lielāko vilšanos, bet negribās sākt blogu negatīvi :D Tāpēc tā būs mana otrā atsauksme.

Tātad, pirmā atsauksme būs par gluži pretējo - pēdējā laika lielāko pārsteigumu! Runa būs par "krievu" šampūnu. Krievu ir pēdiņās, jo patiesībā tas ir Ukrainas ražojums, par krievu to saucu tādēļ, ka krievu burti t.i - kirilica rakstu sistēma. Turpmākai zināšanai - turpmāk visus kirilica raksta produktus, kas nav ražoti Krievijā, saukšu par "krievu" , bet pieminot patieso izcelsmes valsti.

Labi, nu jau aizrunājos, ķeršos klāt produkta izklāstam.

Nosaukums: Зеленая Аптека, "Ромашка лекарственная" (ārstnieciskā kumelīte)

Produkts: Šampūns novājinātiem un bojātiem matiem
Ražotājs: Farmaceitiskā fabrika NPO "ELFA" , Ukraina
Importētājs: SIA "Kosmolats"
Tilpums: 350 ml
Derīguma termiņš: 12 mēneši kopš atvēršanas
Cena: 1.15Ls (neatceros gan, vai bija atlaide, bet man šķiet, ka nē ) Cena ir tas patīkami pārsteidzošais faktors atbilstoši produkta sniegumam :)
Kur var nopirkt? Es pirku Drogās.


Sastāvs:  Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocamide DEA, PEG - 7, Glyceryl Cocoate, Polyquaternium - 10, Chamomilla Recutita Extract, Parfum, Citric Acid, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, CI 19140.


Ko sola ražotājs?Atjauno matus visā to garumā. Paātrina reģenerācijas procesus un izrāda pretalerģisku iedarbību. Piemīt mīkstinošas, pretiekaisuma iedarbības. Kumelīšu ekstrakts stiprina matu saknes, aizsargā galiņus no noslāņošanās, pastiprina matu dabisko mirdzumu.

Par maniem matiem:  Mani ir blondi, krāsoti mati ( ne balināti ), kas ir bojāti un diezgan pasausi (izteikti - galos ) un tas viss "pateicoties" taisnošanai un fēna +/- karstajam gaisam. Cik tipiski! ;D

Kā man patika/patīk? Man patīk! :) Lietoju šo šampūnu jau ~ 2 nedēļas, 3 vai 4 x nedēļā. 
Puto labi ( man nepatīk tie šampūni, kurus ir grūtības uzputot ), ir tādi viegli atvēsinoša sajūta galvas ādai ( tas pat nav solīts ), bet tā tiešām neuzkrītoši un patīkami. 
Man ir tāda laba aizdoma, kas šim šampūnam ir īpašība padarīt blakus produktus iedarbīgākus, jo tad, kad matos ir bijusi ielikta kokosriekstu eļla pirms mazgāšanas ( barošanas/mitrināšanas nolūkos ) skalojot to ārā  pēc šampūna, ir sajūtā it kā skalotu ārā masku vai balzāmu, jo mati tik mīksti un forši - ar citiem šampūniem līdz šim tā nav bijis.Kā arī šķiet, ka pēc tam liktais balzāms iedarbojas labāk, kā mazgājot ar citiem šampūniem.
Savukārt, ja pirms tam matos nav likta kokosriekstu eļļa, ļoti labi var just to, cik labi šis šampūns attīra matus, mati paliek tādi nu ne gluži cieti, bet tādi stingri, nezinu pat kā raksturot to sajūtu. Pēc tam liktais balzāms tiek ļoti labi uzņemts matos ( iesūcas matos labāk, kā pirms tieši šī šampūna lietošanas ) un gala rezultātā, kad mati ir jau izskaloti un izžāvēti, tie ir super mīksti un nav pūkaini.
Būs jāpaskatās vai šis ražotājs nepiedāvā kko kas dod taisnojošu efektu, varētu būt labi :) (mani mati nav lokaini, bet tiem ir tendence uz viļņošanos )

Vērtējums: 9/10 , 10 nav tāpēc, ka nav gluži tā, ka no sajūsmas lēkātu ( tāds produkts vēl nav sastaps ) ;D



Nu tā... pirmā atsauksme ievietota. Un kā? :)

Esmu atvērta ieteikumiem un gatava uzņemt kritiku.

Palūgšu zinošākas meitenes nokomentēt produkta sastāvu, jo par to nav ne jausmas. Vienīgais, ko es zinu ir SLS, bet no tā nebēgu jo cik saprotu, tieši tas ir tas, kas puto.
P.s. nedzenos pēc eko kosmētikas u.t.t. 

Jauku dienu! :)

6 komentāri: